تعمیرات یخچال فریزر, خدمات, دسته‌بندی نشده

خدمات پس از فروش یخچال پارس

خدمات پس از فروش یخچال پارس

خدمات پس از فروش یخچال پارس توسط شرکت درخشان سرویس به عنوان نمایندگی رسمی شرکت پارس انجام می گیرد. در این مقاله به عمده مشکلات یخچال فریزهای پارس در مدل های مختلف خواهیم پرداخت. تا بتوانید براحتی تصمیم بگیرید که آیا نیاز به تعمیرکار برای حضور در محل دارید یا اینکه می توانید خودتان کاری برای یخچال فریز انجام دهید.

درباره شرکت تولیدکننده یخچال پارس

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس (سهامی عام) در تاریخ ۱۳۵۴/۰۲/۰۶ بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره ۲۱۴۸۲ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و در تاریخ ۱۳۷۳/۰۹/۲۸ به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۳۷۳/۱۱/۰۸ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است و در مورخ ۱۳۹۱/۰۹/۱۶ به بازار پایه فرابورس منتقل شده است.کارخانه تولیدی یخچال و فریزر در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در شهر صنعتی البرز قزوین ایجاد و از سال ۱۳۵۹ بهره برداری از آن شروع شد. تولیدات این کارخانه تا پایان سال ۸۱ دو نوع محصول یخچال و فریزر ۱۲ فوت بوده است که به منظور بهبود کیفیت آن به مرور تغییراتی در آن ایجاد گردیده است.

برای گرفتن پشتیبانی از خود کارخانه تولید کننده پشتیبانی  می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه (به استثنا روزهای تعطیل) از ساعت ۸ الی ۱۶ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال با این شماره ها در ارتباط باشید.

 تلفن خدمات پس از فروش : ۸۵۱۷۷-۰۲۱
 تلفن فروش : ۸۸۸۳۸۷۵۲-۰۲۱ داخلی ۱۲۲-۱۲۴

انواع یخچال فریزر پارس

یخچال فریزرهای پارس در چند مدل دوقلو تک درب یا کمبی تولید می شوند شما می توانید برای مشاهده انواع یخچال فریزر پارس لینک را دنبال کنید.

 

چه زمانی با نمایندگی تعمیر یخچال پارس در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در یخچال پارس خود صدای عجیبی شنیدید، اگر کمپرسور اتومات نکرده و یخچال به صورت یکسره کار می کند باید بدانید یخچال شما دچار نقص در عملکرد شده است.
  • اگر داخل کابین یخچال تان گرم است و مواد غذایی را سرد نمی کند دچار مشکل افت سرما شده که باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر یخچال پارس در شرق تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه یخچال پر از یخ زدگی و تشکیل برفک شده باشد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه یخچال پارس تماس حاصل فرمایید.
  • اگر در طبقات یا زیر جا میوه ای آب مشاهده کردید یا زمانی که بدنه یخچال را لمس کردید و دچار برق گرفتگی شده است.
  • اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق یخچال روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال پارس در تهران تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی درخشان سرویس تعمیر یخچال فریزر، ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، کولر گازی PARS

نمایندگی تعمیر یخچال پارس

تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی پارس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *