تعمیرات

نمایندگی مجاز یخچال آزمایش

نمایندگی مجاز یخچال آزمایش

نمایندگی مجاز یخچال آزمایش

تعمیر یخچال آزمایش در تهران
نمایندگی رسمی و مجاز در شرق تهران (تهرانپارس) کد مجاز ۱۰۰

درخشان سرویس با داشتن سابقه طولانی در زمینه تعمیرات و تعویض قطعات یخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. درخشان سرویس تعمیرات یخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه انجام میدهد. تمام تلاش تعمیرکاران درخشان سرویس تعمیر یخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش شما بدون نیاز به تعویض قطعات است اما چنانچه برای راه اندازی دستگاه نیاز به تعویض قطعه باشد تنها از قطعات اورجینال استفاده میشود. توجه داشته باشید که کلیه مراحل تعویض قطعات و تعمیر یخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش شما در محل صورت میگیرد و نیازی به جا به جایی دستگاه نمی باشد.
تنها نمایندگی رسمی و مجاز در شرق تهران (تهرانپارس) باکادر مجرب و ماهر در کمترین زمان مناسب جهت تعمیرات یخچال ، فریزر، لباسشویی در خدمت شما هستیم.

سرویس منظم و دوره ای یخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش باعث افزایش طول عمر دستگاه شما میشود و از هزینه های اضافی در آینده جلوگیری میکند
قیمت تعمیر یخچال فریزر؟
تا قبل از عیب یابی یخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش نمیتوان به طور دقیق قیمت تعمیر را تعیین کرد در نتیجه ابتدا باید به طور دقیق ایراد یخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش مشخص گردد سپس هزینه تعمیرات مشخص میشود.
مدت زمان تعمیریخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش شما بستگی به نوع خرابی متغیر است اما درخشان سرویس این ضمانت را میدهد که عیب یابی و رفع ایراد شما در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.
پس از تماس شما با درخشان سرویس و ثبت درخواست تعمیر یخچال ، فریزر، لباسشویی آزمایش خود سرویسکار ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی طبق زمان مورد نظر شما جهت ارائه خدمات در محل حاضر میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *