تعمیرات, دسته‌بندی نشده

نمایندگی مجاز یخچال و لباسشویی پارس

نمایندگی مجاز یخچال و لباسشویی پارس

 

تعمیرات لباسشویی پارس در تهران کد ۲۱۲۱
نمایندگی رسمی و مجاز در شرق تهران (تهرانپارس) کد مجاز ۲۱۲۱

شرکت درخشان سرویس با بیست سال سابقه کاری در زمینه ی تعمیرات انواع لوازم خانگی پارس آماده خدمات رسانی به مشتریان شرق تهران (تهرانپارس) می باشد.هم چنین این شرکت پارس با داشتن متخصصین مجرب در زمینه تعمیر انواع لباسشویی پارس آماده خدمت رسانی ویژه به مشتریان شرق تهران (تهرانپارس) می باشد.
در صورتی که به تازگی یخچال و لباسشویی پارس خریداری کرده اید با شماره نمایندگی تعمیرات لباسشویی پارس درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید تا از نصب رایگان و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. نمایندگی مجاز درخشان سرویس با کد ۲۱۲۱ با نصب رایگان و تایید گارانتی لباسشویی پارس خدمات مورد نظر را به مشتریان عزیز ارائه میکند.
در ارتباط با تعمیر لباسشویی پارس , تکنسین مجرب و آموزش دیده پارس جهت خدمات اعزام میشود این موضوع باعث میشود که بدون هدر رفتن وقت و در سریع ترین زمان تکنسین اقدام به رفع عیب لباسشویی پارس شما کند که این نکته برای مشتریان بسیار مهم است.
لباسشویی پارس از منزل مشتری خارج نمیشود و تعمیرات در محل صورت میگیرد در ضمن تمامی قطعات مورد نیاز جهت تعویض اورجینال بوده و از کارخانه پارس سفارش داده میشود.
پس از تماس شما با درخشان سرویس و ثبت درخواست شما تکنسین ما همان روز با شما تماس میگیرد و طبق زمان مورد نظر شما برای تعمیر لباسشویی پارس شما خدمت میرسد.
اگر با هر یک از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال نمایندگی تعمیرات تخصصی لباسشویی پارس در تهران هستید، با ما تماس بگیرید: پارس شرق تهران (تهرانپارس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *